novinarstvo s potpisom
Da dokone predsjednice i jariće krste, pokazala je Kolinda Grabar-Kitarović nadmašivši samu sebe stavivši se na čelo opskurnog klana koji se prihvatio ćoravog posla novog brendiranja Hrvatske!
Doskora su se Hrvati uglavnom brendirali uz Badelov brendi koji se nakon 150 godina, zbog EU pravila, morao odreći loga Brandy te se sada neprepoznatljivo zove Brand.
Kao da ga je brendirala novopečena marketinška stručnjakinja Kolinda Grabar-Kitarović iako će vjerni poklonici legendarnom piću i dalje tepati “mirogojček“.
Kako se Kolinda Grabar-Kitarović u dosjelosti Pantovčaka sjetila brendiranja, je li to posljedica uskraćenog jogurta iz djetinjstva ili naprasno prekinutog druženja sa Zdravkom Mamićem, morat će odgovoriti kvalificirani za takve procjene, ako to već nije tema njezina doktorata.
– Upravljanje imidžom stvaranja novog nacionalnog brenda u današnjem svijetu nema alternative. Ako ne budemo sami kreirali naš imidž, to će učiniti drugi, a to ne želimo i nećemo dopustiti – poručila je u Uredu predsjednice spremno okupljenim stručnjacima “iz područja marketinga, kreiranja imidža i brendiranja te sporta i kulture“.
Kako se Kolinda Grabar-Kitarović u dosjelosti Pantovčaka sjetila brendiranja, je li to posljedica uskraćenog jogurta iz djetinjstva ili naprasno prekinutog druženja sa Zdravkom Mamićem, morat će odgovoriti kvalificirani za takve procjene, ako to već nije tema njezina doktorata
Ako Hina nešto gadno nije zeznula u prenošenju predsjedničinih riječi, onda iz njih možemo iščitati samo to da hrvatsko ime, osim u truizmu i sportu, nije dovoljno snažno da bi u svijetu predstavljalo Hrvatsku te da treba kreirati nešto nacionalno snažnije i pozitivnije!? Nadhrvatsku, Turbohrvatsku ili naprosto NDH umjesto RH, trebali bi valjda reći stručnjaci za “upravljanje imidžom“. U protivnom to će “učiniti drugi“, a ako ti “drugi“ nisu Islanđani, Tutsi i Hutui, onda to mogu biti samo zlobni i zavidni susjedi, Slovenci, Srbi ili pak Bošnjaci, koji su nam izabrali mrskog Komšića umjesto Čovića.
S obzirom na to da je predsjednica upozorila “da Hrvatska kao država nije izgradila dovoljno prepoznatljivu sliku kojom bi ojačala poziciju u odnosu na druge države i u međunarodnim odnosima u cijelosti, posebice u odnosu na druge države koje su nam izravno konkurentne u onim područjima u kojima se želimo isticati“, mogli bismo u taj spisak “izravnih konkurenata“ uvrstiti još Bugarsku, Rumunjsku…
Zna li netko još nekog goreg od nas koji bi, na užas predsjednice, upravljao našim hrvatskim imidžom?
Kakav bi točno brend Kolinda Grabar-Kitarović učinila od Hrvatske, bi li to bio “Nike“ i “Just do it“, kako bismo poletjeli lišeni svih svojih ograničenja, ili pak “McDonald’s“, kako bismo se pokazali kao obiteljsko zabavište, ostaje da se vidi.
Ako već ne znamo kako bi se to po predsjednici Hrvatska trebala pozicionirati u svijetu da bude još hrvatskija i time konkurentnija, Kolinda Grabar-Kitarović svoj je brend već odavno izgradila i vješto upravlja svojim imidžom. Bilo kao groupie sportaša, posebice nogometaša, bilo kao “mačka pod šljemom“ koja u uniformi puca iz automatskog oružja, bilo kao poklonica liposukcijske dijete, ljubiteljica mlijeka ili nositeljica dizajnerske odjeće.
Da je predsjednici prije nego li se uhvatila brendiranja netko preporučio da pročita knjigu “No logo“ Naomi Klein iz 2000. možda bi joj i neke globalne posljedice ovakve inicijative bile jasnije. Ovako će joj od svega ostati tek nadimak koji je brzopotezno zaradila – Brandolinda.
(Prenosimo s portala Novoga lista)
UKOLIKO VAM SE TEKST DOPADA I VOLITE NEZAVISNO I KVALITETNO NOVINARSTVO, VI MOŽETE PODRŽATI AUTOGRAF PA I NAJMANJOM MOGUĆOM UPLATOM. HVALA! KLIKNITE OVDJE.