novinarstvo s potpisom
Na portalu dnevno.hr koje ga kolokvijalno nazivam ”govno.ndh”, upozorili su me, objavljen je pamflet jednog mojeg bivšeg argentinskog prijatelja, Tomislava Frkovića, unuka ministra šumarstva za doba NDH, Ivice Frkovića, koji ima potrebu progovoriti u ime te ustaške kaljuže u kojoj se veselo koprca pa još k tomu to i dokazuje objavljujući link na jedan od brojnih govora u kojima Frković junior veliča ratnog zločinca Antu Pavelića i zloglasnu rasističku tvorevinu tzv. Nezavisnu Državu Hrvatsku.
Tomislav Frković je ponosni ustaša pa ja ću mu učiniti čast i nazivat ću ga tako – ustašom.
Navodno, mladi ustaša Frković ima potrebu reagirati na moj posljednji nastup u emisiji ”Nedjeljom u 2” na HTV 1 (9. veljače) u kojoj sam progovorio o nekim aspektima mog života i u povodu objavljivanja autobiografske knjige ”Argentinski roman”. Međutim, mladi ustaša Frković govori u ime ”hrvatske zajednice” kojoj ”s ponosom pripada”, a koju ”čine uglavnom oni koji su preživjeli Bleiburšku tragediju i njihovi potomci”, te koja ”uvijek komemorira 10. travanj i nastavit će to činiti” (…) ”koliko god to teško palo Pilselu i većini pripadnika političke klase koja danas vlada u Republici Hrvatskoj i koja iza politički korektnog antifašizma skriva svoju totalitarnu komunističku ideologiju i svoje jugoslavenstvo.”
Pošto mlad ustaša Tomislav Frković nema osobitih argumenata za polemiku sa mnom (sve se svodi, manje više, na stupidne tvrdnje da sam anti-Hrvat, jugoslaven i titoist) odmah prelazi na osobnu diskvalifikaciju i ustvrđuje da imam ”čudno devijantno ponašanje” koje je ”posljedica nekog složenog poremećaja ličnosti psihopatološke prirode – bolest pred kojom nije moguće ne proživljavati suosjećanje pa čak i žaljenje.”
Zbog te moje ”bolesti”, veli mlad ustaša Frković, u predstavljanju mog životopisa se služim, ”podmuklo i sustavno”, kako ”iskrivljavanjem događaja, tako i primjenom laži.”
Potom mlad ustaša Frković prelazi na iznošenje dokaza tih mojih ”podmuklih laži” kojih ima više nego zvijezda na nebu ali on će ukazati samo one koje može ”potkrijepiti brojnim valjanim dokazima, kako svjedočanstvima, tako i dokumentima.”
Prvo što mlad ustaša Frković smatra važnim pojasniti jest da ”ovdje u Argentini za vrijeme žalosnog razdoblja vojne diktature (Pilsel) nikad nije djelovao kao politički disident ni kao aktivist za ljudska prava, zbog čega nije mogao trpjeti nikakav progon od strane oružanih snaga u tom razdoblju.”
Odgovor: mlad ustaša Frković nešto zna o mom životu među Hrvatima, ”blajburgašima”, ali nema pojma o činjenicama iz mog života među Argentincima pa tako ne zna da sam volontirao, u olovnim godinama vojne diktature, u župama koje su prve u Buenos Airesu otvorile javne kuhinje (što je tada bio oblik riskantnoga političkoga disidenstva s vojnim režimom), da sam sa omladinom iz tih župa misionario među indijancima Mapuches iz Patagonije (u okrugu Esquel u pokrajini Chubut) i da sam to učinio u kontekstu bazičnih zajednica koje su promovirane od strane pobornika ”ljevičarske” i ”anti diktatorijalne”, to jest, antifašističke teologije oslobođenja, da sam bio suradnik Amnesty Internationala, da sam bio aktivan i u krugovima u kojima se kretao aktivist za ljudska prava i kasniji nobelovac Adolfo Pérez Esquivel i da sam jednom skoro glavu izgubio nakon što je policija pokupila sve one koji su se nalazili u kući jednog mog drugara, inače bubnjara (ja sam svirao u tom našem ad hoc sastavu bas gitaru), nakon što je njegova sestra, studentica medicine, sa svojom terorističkom ćelijom (koja se povremeno okupljala u istoj kući u čijoj smo garaži mi vježbali rock), a o kojoj tada nisam ništa znao, postavila bombu ispod kreveta šefa policije ubivši njega i suprugu.
Naime, hoće se kazati, mlad ustaša Frković, nažalost, mene nije cjelovito poznavao a nije ni mogao jer ni vlastita mater nije znala kuda ja to sve idem, sa kim, i zbog čega.
Nastavlja zatim mlad ustaša Frković: ”Drugo, g. Pilsel apsolutno nije sudjelovao, ni na fronti ni u pozadini, u vojnim djelovanjima u ratu između Argentine i Velike Britanije za suverenitet nad Malvinskim otocima, poznatima kao Falklands.”
Odgovor: Mlad ustaša Frković podmeće jer ja nikada nisam rekao da sam sudjelovao u vojnim djelovanjima na Malvinima (Falklands), pogotovo ne na frontu. No, kao i u ranijem odgovoru, mlad ustaša Frković nema nikakvog saznanja o mom profesionalnom radu nakon završetka tehničke škole Otto Krause pa tako ne zna, iako se može informirati iz moje knjige ili ako pita moju majku, koju debilno vrijeđa znajući da mi je mater srčani bolesnik, da sam 1982. radio za konzorcij Sanym-Cotenor i da sam kao poslovođa pomagao istovarivati vojne brodove u luci Puerto Santa Cruz (Punta Quilla), da smo našim snagama i tehnikom naše kompanije pomagali prebacivati oružje u obližnju vojnu zračnu luku i da smo pomagali utovarivati vojni materijal u transportne zrakoplove Hércules C-130 koji su isti taj vojni materijal prebacivali u Puerto Argentino (Port Stanley) na Malvinima sve do početka rata odnosno napada engleskih snaga i opakih vojnih operacija 1. svibnja 1982.
Ne zna mlad ustaša Frković i da sam u par navrata i sam letio u tim zrakoplovima. Ne zna mlad ustaša Frković ni da smo pomagali utvrditi protuzračnu obranu u Puerto Quilla za PRZ baterije koje su trebale braniti gotovo dva milijuna litara JP4, kerozina za zrakoplove, koji su se nalazili u ogromnim rezervoarima unutar luke u kojoj smo mi radili kao kooperanti nacionalne naftne kompanije YPF. Kurac ne zna mlad ustaša Frković a kamoli da sam ipak, bio nekakav ”fucking” civil-pozadinac.
Treći krucijalni dokaz mladog ustašu Frkovića da patološki lažem je slijedeći: ”Pilsel nije nikad ovdje u Argentini obavljao neki relevantni novinarski posao, to jest jednostavno se nikad nije posvetio profesionalnom novinarstvu.”
Odgovor: Naravno da i tu mlad ustaša Frković podmeće jer ja nikada i nigdje nisam napisao ili rekao da sam u Argentini bio profesionalni novinar već da sam se novinarstvom počeo baviti još 1979. Naime, još je u gradu Comodoro Rivadavia živ moj profesor književnosti Pablo Štrukelj (slovenskog porijekla) koji me je izabrao za moj prvi novinarski prilog objavljen u rujnu 1979. (s tek navršenih 17. godina života) u televizijskoj postaji Canal 9 u navedenom patagonijskom gradu. Neka mlad ustaša Frković dokaže da to nije točno.
Neće uspijeti kao što mu neće uspijeti dokazati da nije točno da sam se svih tih godina (od 1979. do 1988.) bavio i novinarstvom, što na radiju, što na televiziji (čak i za vrijeme novicijata u gradu Salta), što u tiskanim medijima, a što sam uvijek naglašavao, pa tako i u mom romanu, kao sekundarnoj aktivnosti jer su obiteljske prilike tražile da pridonesem mjesečnom plaćom koju sam zarađivao kao tehnički mehaničar (diplomirao sam 1981.). Svi znaju, ali ne i mlad ustaša Frković, da od profesionalnog bavljenja novinarstvom živim isključivo tek od ožujka 1992. po dolasku u Zagreb i po izlasku iz 4. brigade HV-a, naime, otkako sam opet postao civil.
Ima potrebe mlad ustaša Frković ”dokazivati” moju patološku narav i na druge načine pa ustvrđuje da je istina da sam zbog afiniteta prema nacifašističkoj ideologiji, ”državotvorna hrvatska zajednica iz Buenos Airesa – koja nikad nije nijekala svoju izvornu političku tradiciju nadahnutu starčevićanstvom ni svoja čvrsta protujugoslavenska, protuvelikosrpska i protukomunistička stajališta – u više navrata morala zaštiti od zlokobnih javnih pojavljivanja ove individue (od Pilsela), koja je svojim riječima i gestama, zatrovanim ovim ideologijama koje su strane autentičnom duhu borbe hrvatskog naroda za slobodu i nezavisnost, prouzročila samo štetu.”
Meni su prilike koje recitatorski i poptuno isprazno, gotovo kao da progovara Tomislav Karamarko, lupeta mladi ustaša Frković to jest, kada se ”državotvorna hrvatska zajednica iz Buenos Airesa” morala distancirati od mojeg ”nacizma” – nepoznate. Nepoznate su i toj nazovi ”državotvornoj zajednici” jer takvih prilika nema osim u mašti mladog ustaše Frkovića pa neka te prilike, jer ja smatram da je on taj koji bolesno laže, i dokumentira.
Dokumentirat će on to, bojim se, kao i ona budala, njegov prijatelj Arsen (Nomen est omen), koja ”dokazuje” da ja 1986. i 1987. nisam pohađao isusovački teološki fakultet Colegio Máximo San José (San Miguel, Provincia de Buenos Aires), ma da budaletine kao Arsen ili ustaški budnici poput Frkovića imaju pred sobom fra Jordana i fra Berislava Ostojića (ovaj je pak bio i Papinim ispovjednikom) s kojima sam te dvije godine živio pod istim krovom u samostanu u Hurlinghamu i koji znaju da su nas, kao postulante franjevačkog reda, slali u školu kojom je Jorge Bergoglio bio rektorom do prije odlaska na doktorski studij u Frankfurtu (sredinom 1986.).
Mlad ustaša Tomislav Frković, žali što nisam poginuo, jer glumatam da sam bio u Domovinskome ratu. Da sam kao vojnik izgubio život, ne brinite, imao bi mlad ustaša Frković još jedan argument za svoja desetotravanjska preseravanja. Neka mlad ustaša Frković dokaže kada je i gdje on to branio Republiku Hrvatsku i kada je bio spreman ”položiti život za slobodu njegove domovine i njegova naroda”.
Ali nije potrebno jer on to ne može dokazati dok ja pak imam kakvih takvih 111 dana djelovanja u borbenom sektoru. Naime, dok ja jesam bio spreman poginuti, kao što se nažalost dogodilo mome bratu, mlad ustaša Frković je branio domovinu učvršćivajući desnicu s svom WC-u.
Poziva mene mlad ustaša Frković da pojasnim zašto sam zapravo napustio samostan jer nije istina da sam otišao iz samostana da bih postao vojnikom. Mlad ustaša Frković, sirot je i neuk čovjek koji ne umije čitati ni zapamtiti i ono što je sto puta rečeno: da sam franjevački samostan u Rijeci napustio početkom 1991. da bih, iz razloga koji su navedeni u knjizi, prešao u riječku bogosloviju te da sam svećenički poziv prekinuo u listopadu 1991. da bih se, nakon smrti brata Branka, prijavio u redove iste jedinice u kojoj je brat bio vojnikom.
Podvaljuje mi mlad ustaša Tomislav Frković i da sam djeda Jakova Pilsela pretvorio u gostoprimca Adolfa Eichmana. Svašta bi on to još želio meni podvaliti na portalu govno.ndh: da ”imam pretenzije biti za i protiv Boga, za i protiv Crkve, za i protiv Pape, za i protiv hrvatske države, za i protiv naroda u kojemu su se rodili roditelji i djedovi”, što su notorne gluposti i obične devijacije jednog iskompleksiranog i isfrustriranog lika koji nema što za reći u nekoj poštenoj autobiografiji. Možda bi mlad ustaša Frković mogao kazati tek toliko da je želio postati atletičarem da mu vino i cigarete (kao i njegovom duhovitom ocu, dobrom Vladimiru, u čijoj sjeni naš mladi ustaša Tomislav živi svoj pišljivi život) nisu bile zanimljivije. Ali neka znaju ustaše u Argentini: da sam ja čovjek čista pogleda i još čišćih ruku a oni su ljudi zatrovana srca i krvavih vilica.
Pitat će te se, zašto pak posvećujem prostor idiotima iz Argentine, ustašama poput Tomislava Frkovića, kada je sve što iznosim i u intervjuima i u knjizi tako jasno i nedvosmisleno istinito? Zašto imam potrebu odgovoriti glupostima te ustaške bratije? Da obranim moju majku koja se pak smatra prijateljicom majke mladog ustaše Tomislava Frkovića. Zato što je mlad ustaša Tomislav Frković i njemu sličnu, pizda od čovjeka koji ne shvaća da vrijeđajući mene maltretira moju sirotu mater.
Pišem jer me obuzima osijećaj bespomoćnosti s obzirom da nemam načina da zaštitim majku, udaljenu 16.000 kilometara od mene, a koju želim što prije vratiti kamo pripada: Zagrebu i Hrvatskoj, jer je okružena bolesnicima i zgubidanima, zločincima kakav je mlad ustaša Tomislav Frković i njemu slični Hasenayi i svi oni koji veličaju Antu Pavelića i tzv. NDH, pak se smatraju ”velikim Hrvatima”, pizda im materina velikohrvatska, smradovima čovječanstva koji likuju nad našim jasenovcima, dreteljima, medačkim džepovima i jadovnima.
Smeta li Vas što psujem? Što se ne ponašam ”kršćanski”? Što iz mene progovara gnjev? Što ne konstatiram očito: da su tomislavi frkovići osuđeni na smrt, na izumiranje, hvala dragom Bogu, dok se mi u Hrvatskoj borimo za život?
Pa, neka Vam smeta! Jer da Vas ne smeta bili bi ste stinež i smrdež – duhovni bijednici kakav je mlad ustaša Tomislav Frković.