novinarstvo s potpisom
Studija Hajrudina Hromadžića o socijalno-ideološkim implikacijama produkcije medijskog spektakla. Mediji su polje neprestanih borbi za hegemonijsku prevlast, složen spoj ekonomskih, političkih, socijalno-klasnih i kulturalnih determinanti u ostvarivanju financijskih, poslovnih, ideoloških te općenitih interesa društvenih elita.
Pritom se mediji etabliraju kao moćan agens u promociji određenih ideoloških smjernica, ali i u difamaciji te denuncijaciji onih društvenih trendova i aktera koji predstavljaju smetnju ostvarivanju interesa takvih politika, odnosno aktivno im se suprotstavljaju.
U pokušaju raščlambe i aktualizacije ovih teza, istraživačko-teorijski naglasak u studiji stavljen je na fenomene ”s kulise”, na već spomenutu spektakularizaciju, a posljedično tomu i problematičan tip depolitizacije društva, odnosno medijsku produkciju tabloidnih trendova u potrazi za financijskim interesima…
Otkrivanjem i dekonstrukcijom simptoma na razinama navedenih varijabli neposredno svjedočimo medijskim reprezentacijama ”duha svoga vremena”, slikama i prilikama aktualnog društva kojeg su mediji nezamjenjiv i aktivan dio.
Ovo znanstveno je djelo namijenjeno prije svega akademskoj zajednici, teoretičarima medija, studentima medijskih i kulturalnih studija, ali i medijskim stručnjacima koji u njemu mogu dobiti korisne smjernice za vlastito profesionalno djelovanje.
Naslov: Medijska konstrukcija društvene zbilje
Autor: Hajrudin Hromadžić
Publicistika
Godina izdanja: 2014.
Broj stranica: 168
Uvez: meki s klapnama
ISBN 9789531744508
Izdavač: AGM
(Više novih knjiga na Moderna vremena info)